Παρασκευή, 6 Φεβρουαρίου 2015

ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

                                       ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ ΜΕΘΟΔΟΣ  ΜΟΥΣΙΚΗΣ

                     ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

                                                     ΜΑΡΙΑΣ Σ. ΣΤΟΥΠΗ

                      ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥΣΙΚΩΝ-ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΩΝ



ΤΟ 1997 Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΩΣ ΕΛΑΒΕ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ  ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΟΥΣΙΚΟ-ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ.
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΥΤΟ, ΟΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΗ.    
  ΟΙ ΑΓΓΛΟ-ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΚΑΙ  ΖΗΤΗΣΑΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΑΛΕΙ ΜΕΤΑΦΡΑΣΜΕΝΟ


                                                             Π Ρ Ο Λ Ο Γ Ο Σ

   Με τη μεθοδο αυτη φιλοδοξουμε να ζευγαρωσουμε την αρχαια ελληνικη  παραδοση με τη συγχρονη ευρωπαϊκη.
Επιχειρουμε μια μουσικη εκπαιδευση συμφωνα με τα προτυπα των αρχαιων ελληνων, για να γινει πιο αναγνωρησιμη απο τον Ελληνα. Η ευρωπαϊκη μουσικη με τα μεγαλα της εργα απεδειξε οτι δεν εχει απηχηχη στο σημερινο Ελληνα. Κι αυτη πια, σταματησε να παραγει κατι ξεχωριστο κατι καινουργιο.
      Ειμαστε υποχρεωμενοι να γυρισουμε πισω στο μεγαλο μας παρελθον, με τα μεγαλητερα εργα που δημιουργησε μεχρι σημερα η ανθρωποτητα, τα εργα της Αρχαιας Τραγωδιας. Ειναι ντροπη μας να μη ξερουμε να διαβασουμε την αρχαια τραγωδια, διοτι ειναι “νεκρη” η γλωσσα μας, ενω υποχρεωνομαστε να κουτσομαθαινουμε τις “νεκρες” νοτες για ν’απολαυσουμε μια μουσικη που δεν απευθυνεται στο δικο μας ψυχισμο και δεν προσφερει  πνευμα αλλα μονο συναισθημα.
   Θα προσπαθησουμε να ζευγαρωσoυμε το παρελθον των αρχαιων προγονων μας ωστε, η αρχαια εποχη με τη συγχρονη να εχουν ενα κοινο σημειο. Να διαπλαθει τον ανθρωπο οχι δια της ψυχαγωγιας αλλα να διδασκεται και ιστορια και ψυχολογια και οχι μονο να ψυχαγωγειται.
   Το αντιθετο, η μαθηση να γινεται ψυχαγωγια.

                                                                                                                 ΜΑΡΙΑ Σ. ΣΤΟΥΠΗ
                                                                                                                    ΚΕΡΚΥΡΑ 2014-15





   ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ  ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ    
                                                                                                                             
                                             ΦΘΟΓΓΟΣΗΜΑ
ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΛΕΞΙΣ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑ         ΦΘΕΓΓΟΜΑΙ=ΜΙΛΑΩ ΔΥΝΑΤΑ, ΚΑΘΑΡΑ
ΦΘΟΓΓΟΣ=ΗΧΟΣ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ, ΦΩΝΗΕΝ-ΝΟΤΑ

ΑΞΙΕΣ ΦΘΟΓΓΟΣΗΜΩΝ
ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΧΟΥΜΕ: ΟΛΟΚΛΗΡΟ-ΜΙΣΟ-ΤΕΤΑΡΤΟ-
ΟΓΔΟΟ, ΔΕΚΑΤΟΕΚΤΟ-ΤΡΙΑΚΟΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ κ.α.

         -------------        ----------             -------------         --------------
             Ο                       ο ή ο                     ο  ή  ο                   ο  ή  ο
       Ολοκληρο           μισο                  τεταρτο                ογδοο
       4 χρονοι           2 χρονοι              1 χρονος             ½ χρονος
      ---------------       -----------              ---------------        -------------

           Συμπληρωνω με μολύβι την αξια των φθογγοσημων

                           ο=οοοο         ο=οοοο         ο=οοοο
                        
                ο-οο                     ο=οο              ο=οο           ή    οο=
   
                                   ο=                  ο=                    ο=


1 μισο =ο ο       2 τεταρτα=           2 μισα=           4 τεταρτα=

1 τεταρτο=          1 ολοκληρο=        1 μισο=          2 τεταρτα=

2 ογδοα=            4 ογδοα=             3 τεταρτα=       3 μισα= ο

3 ογδοα=            3 μισα=               2 μισα=               1 μισο=

4 τεταρτα=        1 μισο=              1 ολοκληρο =          1 τεταρτο= 

  
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΣΥΛΛΑΒΩΝ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΕΤΡΙΚΗΣ
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ  ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ
            
                 υυυ---          --- ΜΑΚΡΟ          υ ΒΡΑΧΥ             --- υυυ
                                 



                                  Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΛΩΣΣΑ  ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
                                                                                     
                                          ΠΡΩΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΑ ΦΘΟΓΓΟΣΗΜΑ

ΟΛΟΚΛΗΡΟ  Ο=4 ΧΡΟΝΟΙ   ΜΙΣΟ Ο=2 ΧΡΟΝΟΙ  ΤΕΤΑΡΤΟ Ο =1 ΧΡΟΝΟΣ

ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ, ΓΡΑΨΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ
ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΣΟΛ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΑ

ΠΑΙΖΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΛΗΚΤΡΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΣΚΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ
ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

       Ο-------------------------------------------------------------------------------------------------------
          ΘΕ-Ε-ΡΟ-ΟΣ   ΘΕ-Ε-Ε-Ε-ΡΟ-ΟΣ   ΔΡΟ-ΜΟ-ΟΣ  ΜΗ-Η-Η-Η-ΤΗ-ΗΡ  ΜΗ-ΤΕ-ΡΑ

      Ο------------------------------------------------------------------------------------------------
       Α  ΔΕ ΧΕΙ-ΙΡ  ΤΗΝ ΧΕΙ-ΡΑ-Α-Α  ΝΙ -Ι-Ι--ΖΕΙ.    ΕΠΙΧΑΡΜΟΣ  
     (Το ενα χερι νιβει τ΄αλλο...  )
    
      Ο---------------------------------------------------------------------------------------      
         KA -KA TIΣ ΣΠΕΙ-ΡΑΙ  ΚΑ-ΚΑ  ΚΕ-ΡΔΙΑ  ΑΜΗΣΕΙΝ .   ΗΣΙΟΔΟΣ
        (o,τι σπειρης θα θερισεις)
       
      Ο-----------------------------------------------------------------------------------
        ΕΡ- ΓΑ-Α-ΣΙ-Ι-Η  ΟΥ-ΔΕΝ  Ο-Ο-Ο-Ο-ΝΕΙ-ΔΟ-ΟΣ       ΗΣΙΟΔΟΣ
       (H δουλεια δεν ειναι ντροπη)

      Ο-----------------------------------------------------------------------------------
        ΑΠ-ΤΕ—Ε -ΣΘΑΙ,  ΑΠ-ΤΕ- Ε ΣΘΑΙ   ΞΥ-Υ-Υ-Υ-ΛΟΥ!    ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ
      (χτυπα ξυλο!)

     Ο----------------------------------------------------------------------------------------
       ΟΙ-ΝΟ-ΟΣ   ΠΙ-ΝΟ-ΜΕ-ΝΟ-ΟΣ  ΠΟΥ-ΛΥΣ (ΠΟΛΥ) ΚΑ-ΚΟ-ΟΝ
   

ΒΟΥΒΟ ΠΑΙΞΙΜΟ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.
ΠΑΙΖΕ ΒΟΥΒΟ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ

    ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΞΕΙΣ Ή ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΕΙΧΑΝ 2 ΤΟΝΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΥΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ  Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΞΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΗΧΟΥ. ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΙΣΘΗΤΟ ΟΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΞΕΝΟΙ Π.Χ. ΠΟΥ ΕΙΣΑαΣΤΕΝΕΕε; ΠΕΡΙιΠΑΤοο  ΚΑα-ΜΑ-ΜΕε ΕΝΑ ΓΥυΡΟοο…
(ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΗ ΟΜΙΛΙΑ)


                                                                ΑΙΟΛΕΙΣ 
                ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΙΑΣ ΤΩΝ 4 ΜΕΓΑΛΩΝ ΦΥΛΩΝ ΤΗΣ  ΕΛΛΑΔΟΣ

ΑΣΚΗΣΗ  
                             
ΔΕΞΙ ΣΟΛ  
Ο-----Ο------    Ο---Ο---Ο------Ο     Ο---Ο   Ο -Ο    Ο-  Ο- Ο    Ο--        Ο----------

ΚΛΥ-ΘΙ-Ι-Ι-Ι   ΠΟ-ΣΕΙ-ΔΑ-Α-ΟΝ  ΓΑΙ-Η-ΟΧ-Ε   ΚΥ-Α-ΝΟ-ΧΑΙ-ΑΙ-ΤΑ-Α-Α-Α

Ο--- Ο-Ο-Ο-Ο   Ο-   Ο – Ο - Ο- Ο     Ο-   Ο- Ο- Ο    Ο  -Ο- Ο    Ο   -Ο   Ο- Ο- Ο- Ο

ΑΡΙΣΤ.ΦΑ

1. ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΦΘΟΓΓΟΣΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 2 ΧΕΡΙΑ
2. ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟ ΣΟΛ, 1ο ΔΑΚΤΥΛΟ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ
ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΑ 2Ο ΔΑΚΤΥΛΟ, ΣΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΤΟΥ ΦΑ
           3. ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ  ΣΤΟ 5ΓΡΑΜΜΟ  (ΚΛΕΙΔΙ ΣΟΛ-ΚΛΕΙΔΙ ΦΑ)

ΑΣΚΗΣΗ

ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΦΘΟΓΓΟΣΗΜΑ

Ο       Ο        Ο      Ο    Ο          Ο-        Ο-    -     -          Ο-    Ο            -Ο 

ΤΙ-Ι-ΝΑ  ΠΡΟ-ΒΑ-ΤΑ-Α   ΛΥ -Υ-ΚΟ-Ο-Ο-ΟΣ   ΒΙ- ΒΡΩ- Ω   ΣΚΕΙ -Ι
1      1          1-    1     1-        -1------1                       1---1—           2- ----- 1       
ΠΑΙΞΕ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΜΕ 1ο  δακτυλο σε διαφορα πληκτρα
          Γραψε μεσα στο 5γραμμο  φθογγοσημα: αλλα αναμεσα στο
         διαστημα κι αλλα πανω στις γραμμες 

           ----------------------------------------------------------------------------------- 
           -----------------------------------------------------------------------------------
          ------------------------------------------------------------------------------------
          ------------------------------------------------------------------------------------
          ------------------------------------------------------------------------------------
          ΒΙΒΡΩΣΚΩ = ΤΡΩΓΩ ΜΕ ΒΟΥΛΙΜΙΑ
  
            Ο=               ΟΟ=                 Ο=                  ΟΟΟΟ=                ΟΟ=

            ΟΟΟΟ=           Ο=                 ΟΟ=                       ΟΟΟΟ=          

ΠΡΩΤΑΓΟΡΑΣ:ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΔΙΑΠΛΑΘΟΥΝ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ   ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΞΟΙΚΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΜΟΝΙΕΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΗΜΕΡΩΤΕΡΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΥΝΗΘΙΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΛΟ ΡΥΘΜΟ, ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ. ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΛΟ ΡΥΘΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΛΗ ΑΡΜΟΝΙΑ.

                                                   ΠΡΩΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ   
              
ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΑ ΦΘΟΓΓΟΣΗΜΑ

ΟΛΟΚΛΗΡΟ  Ο=4 ΧΡΟΝΟΙ   ΜΙΣΟ Ο=2 ΧΡΟΝΟΙ  ΤΕΤΑΡΤΟ Ο =1 ΧΡΟΝΟΣ

ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ, ΓΡΑΨΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ
ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΣΟΛ ΣΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΦΑ

ΠΑΙΖΕ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΛΗΚΤΡΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΤΙΣ ΝΟΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΣΚΕΙΣ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΟΥ
 ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΑΝΕΣΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

       Ο-------------------------------------------------------------------------------------------------------
          ΘΕ-Ε-ΡΟ-ΟΣ   ΘΕ-Ε-Ε-Ε-ΡΟ-ΟΣ   ΔΡΟ-ΜΟ-ΟΣ  ΜΗ-Η-Η-Η-ΤΗ-ΗΡ  ΜΗ-ΤΕ-ΡΑ

      Ο------------------------------------------------------------------------------------------------
       Α  ΔΕ ΧΕΙ-ΙΡ  ΤΗΝ ΧΕΙ-ΡΑ-Α-Α  ΝΙ -Ι-Ι--ΖΕΙ.    ΕΠΙΧΑΡΜΟΣ  
     (Το ενα χερι νιβει τ΄αλλο...  )
    
      Ο---------------------------------------------------------------------------------------      
         KA -KA TIΣ ΣΠΕΙ-ΡΑΙ  ΚΑ-ΚΑ  ΚΕ-ΡΔΙΑ  ΑΜΗΣΕΙΝ .   ΗΣΙΟΔΟΣ
        (o,τι σπειρης θα θερισεις)
       
      Ο-----------------------------------------------------------------------------------
        ΕΡ- ΓΑ-Α-ΣΙ-Ι-Η  ΟΥ-ΔΕΝ  Ο-Ο-Ο-Ο-ΝΕΙ-ΔΟ-ΟΣ       ΗΣΙΟΔΟΣ
       (H δουλεια δεν ειναι ντροπη)

      Ο-----------------------------------------------------------------------------------
        ΑΠ-ΤΕ—Ε -ΣΘΑΙ,  ΑΠ-ΤΕ- Ε ΣΘΑΙ   ΞΥ-Υ-Υ-Υ-ΛΟΥ!    ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗΣ
      (χτυπα ξυλο!)


     Ο----------------------------------------------------------------------------------------
       ΟΙ-ΝΟ-ΟΣ  ΠΙ-ΝΟ-ΜΕ-ΝΟ-ΟΣ  ΠΟΥ-ΛΥΣ ΚΑ-ΚΟ-ΟΝ
   

ΒΟΥΒΟ ΠΑΙΞΙΜΟ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΡΩΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ.
ΠΑΙΖΕ ΒΟΥΒΟ ΚΙ ΕΠΕΙΤΑ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΟ

    ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΛΕΞΕΙΣ Ή ΦΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΕΙΧΑΝ 2 ΤΟΝΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΥΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΧΟ ΤΗΣ ΦΩΝΗΣ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ  Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΥΞΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΗΧΟΥ. ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΙΣΘΗΤΟ ΟΤΑΝ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΞΕΝΟΙ Π.Χ. ΠΟΥ ΕΙΣΑαΣΤΕΝΕΕε;(που ειχατε παει;) ΠΕΡΙιΠΑΤοο  ΚΑα-ΜΑ-ΜΕε εΝΑ ΓΥυΡΟοο.τονιζεται η τελευταια συλλαβη, προσεχτε το!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου